Olhares juvenis sobre uma experimentação do Ensino Híbrido
DOI:
https://doi.org/10.69843/rir.v19i1.71509Abstract
In this text, we present a reflection about the experimentation of Blended Learning by young high school students. The study begins with the different profiles of high school youth and the need for methodological innovations in the perspective of the personalization of teaching. Next, we present important points and concepts of Blended Learning, emphasizing the sustained model of rotation, highlighting the four sub-models and their applicability and adaptability. Then, the discussion was about a hypothetical situation of two classrooms and the student's eyes before an experimentation of Blended Learning. And finally, we reflected on the context of the research in 2017 and the current scenario with remote studies due to the new coronavirus pandemic.
Downloads
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Os artigos encaminhados para publição na revista ITINERARIUS REFLECTIONIS deverão ser originais e não publicados ou propostos para tal fim em outra revista. Aceitam-se artigos escritos em Português, Espanhol e Inglês. A revista ITINERARIUS REFLECTIONIS se reserva o direito de efetuar, nos originais, alterações de ordem normativa, ortográfica e gramatical, com vistas a manter o padrão culto da língua, respeitando, porém, o estilo dos autores. As provas finais não serão enviadas aos autores. Texto sobre Copyright do conteúdo da Revista.